De pagina biedt contactinformatie voor Zoho klantenservice, inclusief e-mail, telefoon en sociale media. Links naar de kennisbank en het forum zijn beschikbaar, evenals juridische contacten en dienstverleningsniveau overeenkomsten.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van ZOHO probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van ZOHO. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van ZOHO opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van ZOHO door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Zoho is een uitgebreide suite van online applicaties, tools en services die speciaal zijn ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen hun activiteiten te stroomlijnen. Het omvat een breed scala aan producten, zoals CRM, klantenondersteuning, projectbeheer, analyse, HR-beheer en meer. Met Zoho kunnen bedrijven hun processen automatiseren, efficiënter samenwerken en hun productiviteit verhogen.
Voor ondersteuning biedt Zoho ondersteuning via email, telefoon en live chat, evenals een uitgebreide kennisbank met gedetailleerde artikelen, veelgestelde vragen en zelfstudies. Voor contacten op sociale media is Zoho actief aanwezig op verschillende platforms, waaronder Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Instagram.
Als u om welke reden dan ook contact moet opnemen met Zoho, zijn er verschillende opties beschikbaar. De meest directe manier om contact op te nemen is per telefoon op 1-888-296-4560. U kunt ook hun online chatfunctie gebruiken, die op weekdagen beschikbaar is van 9.00 – 17.00 uur Eastern Time. U kunt ook een email sturen naar support@zoho.com en binnen 24 uur een reactie verwachten.
Zoho CRM biedt een tool die de verkoop-, marketing- en klantenondersteuningsactiviteiten van klanten in één platform verbindt.
Het klantenserviceteam van Zoho biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, telefoontjes of ondersteuning via forums en community's.
U kunt contact opnemen met Zoho door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten via hun sociale media-ondersteuning. U kunt ook hun consumentenforum gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning en informatie wilt krijgen over de nieuwste onderwerpen.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar support@eu.zohodesk.com.
Nee, ZOHO heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +1 877 834 4428.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team