Zenfolio biedt klantenondersteuning via e-mail, telefoon, en sociale media. Contact via e-mail op support@zenfolio.com. Bezoek hun website voor meer details. Klantenservice beschikbaar maandag-vrijdag, 08.00-17.00 uur PT.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Zenfolio probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Zenfolio. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Zenfolio opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Zenfolio door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Zenfolio ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 1 dag .
Zenfolio vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .
Zenfolio oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 30 minuten .
Zenfolio vertegenwoordigers die online zijn, reageren meestal op chats binnen 3 dagen .
Niet van toepassing
Zenfolio is een webgebaseerd platform waarmee fotografen hun werk kunnen presenteren, delen en verkopen. Het biedt een reeks tools voor het maken van een online portfolio, het beheren en verkopen van digitale en gedrukte producten, evenals marketing en klantbeheer. Het biedt ook integratie met populaire sites voor het delen van foto’s en sociale netwerken.
Zenfolio biedt klantenondersteuning via telefoon, email en live chat. Ze bieden ook ondersteuning via hun sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram. Ze hebben ook een contactformulier op hun website.
De beste manier om contact op te nemen met Zenfolio is via e-mail. U kunt hun klantenserviceteam emailen op support@zenfolio.com. U kunt ook hun website bezoeken op www.zenfolio.com en op de link Contact opnemen onder aan de pagina klikken. Daarnaast kunt u ook hun gratis nummer bellen op (866) 636-3686. Het klantenserviceteam is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur Pacific Time.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you forgot your user name or password, you can use the “Forgot your password?” option on the Zenfolio login page to have a new password sent to your account email address.
To do this, go to zenfolio.com, then click on the “Login” button. A login page will appear on your screen with the username/email and password fields.
Click on “Forgot your password?” to go to the password reset page.
You will get an option to reset your password with an automatically-generated password sent to the main email address in your account.
To use a custom domain with your Zenfolio website:
Option A: Use the domain only for Zenfolio (most common).
Option B: Use a subdomain with Zenfolio, keeping the main domain for another website.
As per the agreed to Terms of Service, subscription sales are non-refundable. However, in extraordinary circumstances, we may address refunds on a case by case basis. For further assistance please contact support.
Zenfolio provides you a full suite of software includes professionally designed photography website builder and e-commerce solutions.
Customer service team of Zenfolio offers the following support channels: email, call center, social media support and self-service support.
You can contact Zenfolio by emailing them, calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
You can contact their support by writing an email to support@zenfolio.com
No, the Zenfolio doesn't have live chat support.
If you prefer call support, you can contact their helpline +18662073980
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team