Vind hier contactgegevens voor United klantenservice, waaronder e-mail, telefoon, en sociale media. Ondersteuning via eservice@united.com, telefoon 1-800-864-8331, en sociale kanalen zoals Instagram, Facebook, en Twitter.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van United probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van United. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van United opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van United door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
https://www.united.com/ual/en/CZ/fly/help.html
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
United is een wereldleider in het leveren van innovatieve producten en diensten die het leven van mensen over de hele wereld verbeteren. Opgericht in 1987, is United een particulier bedrijf met een divers portfolio van producten en diensten. De kernproducten en -diensten zijn gericht op de gezondheidszorg, transport en industriële sectoren. De missie van het bedrijf is om de hoogste kwaliteit producten en diensten te bieden met de beste klantenservice in de branche.
United biedt verschillende online ondersteuningsopties aan om klanten te helpen bij het vinden van de antwoorden die ze nodig hebben. Voor algemene vragen kunnen klanten contact opnemen met het online klantenservicecentrum van het bedrijf, dat 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar is. Klanten kunnen ook gebruikmaken van de online selfservice-opties van United, waaronder inchecken, vluchtstatus en bagage volgen, stoelselectie en meer.
Voor meer gespecialiseerde ondersteuning biedt United een schat aan online bronnen, waaronder een bibliotheek met veelgestelde vragen, stapsgewijze tutorials over het gebruik van de website en een uitgebreide verzameling onboarding-materiaal om klanten optimaal te laten profiteren van hun reizen. Klanten kunnen ook handige tips en gedetailleerde informatie vinden over het beleid en de procedures van het bedrijf.
United biedt ook online ondersteuning via zijn sociale mediakanalen, waardoor klanten de mogelijkheid hebben om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Klanten kunnen hun vragen en opmerkingen plaatsen op de officiële Facebook- en Twitterpagina’s van het bedrijf, en ze kunnen ook toegang krijgen tot de klantenservicetelefoonlijn van het bedrijf.
Tot slot biedt het United bedrijf een verscheidenheid aan online tools om klanten te helpen bij het plannen van hun reizen. Klanten kunnen toegang krijgen tot verschillende kaarten, bestemmingen onderzoeken en vluchten en hotels boeken vanuit het comfort van hun eigen huis. Klanten kunnen ook de United mobiele app gebruiken om snel en eenvoudig vluchten te boeken, hun reisroute te bekijken en de status van hun vlucht te volgen.
United is één van de grootste en meest bekende bedrijven ter wereld. Ze bieden een breed scala aan diensten en producten, waaronder luchtvervoer, grondvervoer, financiële diensten en meer. Als u contact wilt opnemen met United, zijn er verschillende manieren waarop u dit kunt doen.
De eerste manier is om het klantenservicenummer van United te bellen. U kunt het nummer vinden op hun website of in het contactinformatiegedeelte van hun mobiele app. Wanneer u het nummer belt, wordt u verbonden met een klantenservicemedewerker die al uw vragen kan beantwoorden over United-diensten of producten.
Een andere manier om contact op te nemen met het bedrijf United is via email. U kunt het e-mailadres voor het klantenserviceteam van United vinden op hun website of in het gedeelte met contactinformatie van hun mobiele app. Bij het emailen van het klantenserviceteam, zorg ervoor om zoveel mogelijk informatie op te nemen over uw vraag, zoals uw naam, vluchtnummer en alle andere relevante details.
Een derde manier om contact op te nemen met het bedrijf United is via hun sociale media-accounts. Ze hebben accounts op Facebook, Twitter en Instagram, waar u ze een privébericht kunt sturen of commentaar kunt geven op hun berichten. Dit is een geweldige manier om snel en gemakkelijk contact op te nemen met United.
Tenslotte kunt u ook de website van United gebruiken om contact met hen op te nemen. Op de website is er een contactformulier dat u kunt invullen met uw vraag. Zodra u het formulier indient, zal het klantenserviceteam zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Ongeacht welke methode u kiest om contact op te nemen met het bedrijf United, zorg ervoor dat u zoveel mogelijk informatie verstrekt. Dit zal het klantenserviceteam helpen uw vraag snel en efficiënt op te lossen.
United Airlines, Inc is een grote Amerikaanse luchtvaartmaatschappij met hoofdkantoor in Willis Tower in Chicago.
Het klantenserviceteam van United biedt de volgende ondersteuningskanalen: e-mail, callcenter, social media ondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met United door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar eservice@united.com
Nee, de United heeft geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn 1-800-864-8331
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team