Vind hier de contactgegevens voor TikTok klantenservice, inclusief e-mail en sociale media. Voor hulp kunt u het Helpcenter op TikTok's website gebruiken of contact opnemen via privacy@tiktok.com voor privacyvragen en safety@tiktok.com voor veiligheidskwesties.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van TikTok probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van TikTok. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van TikTok opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van TikTok door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
TikTok is de bestemming voor mobiele video’s. TikTok is een korte app voor het delen van video’s waarmee gebruikers video’s van 15 seconden over elk onderwerp kunnen maken en delen. Het werd oorspronkelijk uitgebracht in september 2016 en is beschikbaar op zowel iOS als Android. Het is vooral populair onder jongeren en is de laatste jaren een cultureel fenomeen geworden. De app staat in China ook wel bekend als Douyin.
TikTok is een constant evoluerend platform en nieuwe ondersteuningskanalen of updates van bestaande kanalen kunnen in de loop van de tijd worden toegevoegd of verwijderd.
De beste manier voor TikTok-gebruikers om contact op te nemen met de klantenondersteuning is via het Helpcenter op de TikTok-website. Het Helpcenter biedt een breed scala aan bronnen en handleidingen voor het oplossen van veelvoorkomende problemen.
Als gebruikers geen oplossing voor hun probleem kunnen vinden in de helpdesk, kunnen ze een ticket indienen door te klikken op de knop “Contact” op de Helpcenterpagina. Hierdoor worden gebruikers gevraagd een categorie te selecteren die hun probleem het beste beschrijft en aanvullende informatie over hun probleem te geven. Gebruikers ontvangen dan een referentienummer voor hun ticket en kunnen binnen enkele werkdagen een reactie van de TikTok-klantenservice verwachten, maar u kunt nog langere wachttijden verwachten.
Als alternatief kan de gebruiker contact opnemen met TikTok via email, privacy@tiktok.com voor privacygerelateerde vragen en safety@tiktok.com voor veiligheidsgerelateerde vragen. Dit is een andere effectieve manier om contact op te nemen met de TikTok-klantenondersteuning en de gebruiker ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie.
Het is ook vermeldenswaard dat TikTok een constant evoluerend platform is en dat er in de loop van de tijd nieuwe ondersteuningskanalen of updates van bestaande kanalen kunnen worden toegevoegd of verwijderd.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To create a new video:
If you have been shadowbanned:
Check the community guidelines to see if you have violated any rules, delete any inappropriate content, and check your account’s analytics for hashtags that may violate guidelines. If these steps don’t work, wait a few more weeks or contact TikTok customer service.
If your account was suspended due to age restrictions, provide ID proof to verify your age to TikTok customer support.
To reset a password while logged in:
To reset a password when you are not logged in:
Note: For users who’ve joined TikTok using another social media account, passwords will need to be reset from that platform.
To recover a banned TikTok account:
Send an email directly to TikTok support using the appropriate email for your region:
TikTok is software & internetbedrijf
Het klantenserviceteam van TikTok biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met TikTok door ze te emailen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar business-servicesupport@tiktok.com.
Nee, TikTok heeft geen ondersteuning voor live chat.
TikTok heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team