Substack biedt geen directe klantenondersteuning via e-mail, chat of telefoon. Neem contact op via sociale media zoals Facebook of Twitter. Substack is een platform voor abonnementnieuwsbrieven met publicatie-, betalings- en analysehulpmiddelen.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Substack probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Substack. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Substack opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Substack door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Substack is een online platform dat een publicatie-, betalings-, analyse- en ontwerpinfrastructuur biedt ter ondersteuning van abonnementsnieuwsbrieven.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you can’t remember your password to your Substack account, they can send you an email to set a new password.
Visit the Forgot Password page and you’ll receive an email with a link that you can use to set your password.
I haven’t received an email – what can I do?
We recommend trying these troubleshooting tips:
If you’re still not getting our password reset emails, just get in touch with Substack.
For readers
For writers
If a publication remains inactive for more than 6 months, we may reassign its subdomain ([name].substack.com).
If a publication is inactive for more than three months (but less than six) and its associated subdomain is requested by another publisher, our policy is to ask the publisher for permission to reassign the subdomain to the requester.
Subdomains may be reassigned at any time at our discretion if we believe that the use of the subdomain poses a security or other risk to our platform, employees, or users.
Please note that in order to keep any subdomain, activity on your publication should be authentic. We reserve the right to use our discretion when evaluating whether content has been published for the sole purpose of domain squatting.
Substack is an online platform that provides publishing, payment, analytics, and design infrastructure to support subscription newsletters.
Customer service team of Substack offers the social media support.
You can contact Substack by leaving them a message on one of the social media platforms.
Substack doesn’t have email support.
No, Substack doesn't have live chat support.
Substack doesn't have telephone customer support.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team