Vind hier contactgegevens voor Strava's klantenservice: email, telefoon, en sociale media. Geen live chat of specifieke SLA's. Voor hulp, stuur een email naar support@strava.zendesk.com of bel +18776608899. Bezoek Strava's website voor meer info.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Strava probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Strava. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Strava opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Strava door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Strava is een internetservice voor het volgen van menselijke lichaamsbeweging met functies voor sociale netwerken.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you’ve forgotten your password, you can reset it in order to access your Strava account.
First, log out of Strava if you haven’t already. You can reset your password by clicking on “Forgot your password?” on the login page.
Be sure to provide the email address that is linked to your Strava account. If you signed up via Facebook, you will need to enter the email address that is listed as the primary on your Facebook account. After submitting your email address, you will receive an email with instructions and a link to a page where you will be asked to enter a new password. If you did not receive this email, please check your spam folder and search for any emails from no-reply@strava.com.
Make sure that GPS usage is enabled in Location settings and that your device has a clear view of the sky, away from buildings, trees, or other obstructions. It can sometimes take a minute or two for the device to acquire a strong signal from the satellites.
Navigate to You > Activities and pull down on the feed slightly as if you were going to refresh. You can also try logging out of the app and logging back in if the activity still has trouble syncing.
Strava is een fitness tracking bedrijf dat trots is op zijn uitzonderlijke klantenservice. Het bedrijf hecht waarde aan zijn klanten en streeft ernaar om prompte en betrouwbare hulp te bieden bij eventuele vragen of zorgen die ze kunnen hebben. Het klantenserviceteam van Strava is zeer deskundig en toegewijd om gebruikers te helpen het meeste uit hun fitnessreis te halen. Van technische problemen tot fitnessvragen, het team staat altijd klaar om gepersonaliseerde en behulpzame oplossingen te bieden. Met hun efficiënte en vriendelijke benadering is de klantenservice van Strava een bewijs van het streven van het bedrijf om een uitstekende gebruikerservaring te bieden.
Strava is een internetservice voor het volgen van menselijke lichaamsbeweging met functies voor sociale netwerken.
Het klantenserviceteam van Strava biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, social media ondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Strava door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op één van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar support@strava.zendesk.com
Nee, Strava heeft geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +18776608899
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team