Contactgegevens voor Nespresso klantenservice: telefoon 800-562-1465 en sociale media. Geen email of live chat support. Bezoek hun website voor meer info en veelgestelde vragen.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Nespresso probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Nespresso. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Nespresso opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Nespresso door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Nespresso is een wereldleider in koffiecapsules, koffiemachines en accessoires.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
You will find the link for “Forgotten your password” in the login form on the webshop. After entering your email you will receive the login and password within few seconds into the given email. The email must be the same one used in the webshop registration.
If you will not receive the email, please contact our toll free line 0800 22 11 12, Mon – Fri 8.00-19.00 and our Coffee Specialist will help you to recover your password.
The minimum possible order of Nespresso capsules is 50 (5 sleeves).
Delivery is for free when:
Otherwise, in any other cases the delivery dee is 4,90€.
Nespresso offers its customers a special marketing activity during the year. This activity is linked to machine purchase when customer is given a voucher which can be redeemed for coffee capsules.
Time to time there are also special actions for accessories range.
More information about upcoming marketing activities can be found on nespresso.com or at our authorized partners.
Nespresso is een wereldleider in koffiecapsules, koffiemachines en accessoires.
Het klantenserviceteam van Nespresso biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Nespresso door hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.
U kunt contact opnemen met Nespresso door het formulier in te vullen: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Nee, Nespresso biedt geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 800-562-1465
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team