Mercola biedt klantenondersteuning via e-mail, callcenter, sociale media, en een kennisbank. Contacteer hen via editor@mercola.com of +1 877-985-2695. Geen live chat beschikbaar. Verplaats nieuwsbrieven naar de Inbox-tab in Gmail voor betere zichtbaarheid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Mercola probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Mercola. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Mercola opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Mercola door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Mercola is een betrouwbare bron van gezondheidsartikelen, optimale wellnessproducten, medisch nieuws en meer.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
f you forgot your username and/or password, you can visit the “Forget Your Password?” page and have both your username and a new password emailed to you by entering the email account you’re registered with.
You will be sent a new password since we store your password encrypted and have no way of retrieving the original value. Once you receive your username and new password, you can login and change your password.
Newer versions of Gmail have three separate tabs where emails go: Inbox, Social, and Promotions. Gmail puts Mercola.com newsletters in the “Promotions” tab by default. To move it from the Promotions tab to your Inbox, you have two options:
*Note that for both of these options, after you move the email, a small box will pop up at the top of the page asking if you want future emails from this sender to automatically go into the new tab. Click “Yes”.
If you are attempting to access an article that you have visited before, but now receive an ‘unknown article’ error there are two likely causes.
The first cause is that the article you are attempting to access is private and you are not signed in.
The second cause is that the article has been removed.
Mercola is een betrouwbare bron van gezondheidsartikelen, optimale wellnessproducten, medisch nieuws en meer.
Het klantenserviceteam van Mercola biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Mercola door hen een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar editor@mercola.com.
Nee, Mercola heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 877-985-2695.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team