Contactgegevens voor Google Play klantenservice zijn beschikbaar via email, sociale media en selfservice. Het team reageert meestal binnen 3 dagen. Vind meer informatie op hun ondersteuningsportaal of via hun community forum.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Google Play probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Google Play. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Google Play opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Google Play door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Google Play ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 3 dagen .
Google Play vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 3 dagen .
Google Play oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 3 dagen .
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Google Play is een digitale distributieplatform ontwikkeld door Google voor Android-apparaten. Het dient als de officiële app store voor Android-smartphones, tablets en andere compatibele apparaten. Google Play stelt gebruikers in staat om verschillende soorten digitale inhoud te doorbladeren en te downloaden, waaronder applicaties (ook wel apps genoemd), games, muziek, films, tv-shows, ebooks en meer.
Hier zijn enkele belangrijke functies en aanbiedingen van Google Play:
Apps en Games: Google Play biedt een enorme collectie van applicaties en games voor Android-apparaten. Deze omvatten productiviteits-apps, social media-apps, entertainment-apps, gaming-apps en meer. Gebruikers kunnen zoeken, bladeren en apps direct naar hun apparaten downloaden.
Films, tv-series en muziek: Gebruikers kunnen films en tv-series huren of kopen via Google Play Films & TV. Ook hebben ze toegang tot een breed scala aan muziek en kunnen individuele nummers of albums kopen via Google Play Muziek (hoewel Google bezig is met de overstap van Play Muziek naar YouTube Muziek).
Ebooks: Google Play Books biedt een platform voor gebruikers om ebooks te ontdekken, te kopen en te lezen op Android-apparaten. Gebruikers krijgen toegang tot een breed scala aan boeken, waaronder bestsellers, klassiekers, studieboeken en meer.
Tijdschriftenkiosk en Magazines: Google Play Kiosk biedt toegang tot digitale tijdschriften en kranten van diverse uitgevers. Gebruikers kunnen zich abonneren op hun favoriete publicaties en ze lezen op hun Android-apparaten.
In-app-aankopen en abonnementen: veel apps en games op Google Play bieden extra functies of inhoud aan via in-app-aankopen. Bovendien bieden sommige apps en services abonnementsmodellen voor doorlopende toegang tot premium inhoud of services.
Gebruikersbeoordelingen en -scores: Google Play stelt gebruikers in staat om apps, games en andere inhoud te beoordelen en scores te geven. Deze beoordelingen en scores kunnen andere gebruikers helpen weloverwogen beslissingen te nemen over welke apps of inhoud ze moeten kiezen.
Google Play is voorgeïnstalleerd op de meeste Android-apparaten en gebruikers kunnen er toegang toe krijgen door de Google Play Store-app te openen. Het biedt een handig en gecentraliseerd platform voor Android-gebruikers om een breed scala aan digitale inhoud voor hun apparaten te ontdekken, downloaden en genieten.
Email, sociale media en hulp via selfservice zijn allemaal beschikbaar bij het klantenondersteuningsteam van Google Play.
Om contact op te nemen met Google Play, kunt u de volgende opties verkennen. Google biedt een uitgebreide kennisbank die handleidingen en probleemoplossende informatie bevat. U kunt het Helpcentrum van Google Play bezoeken op https://support.google.com/googleplay/ om relevante artikelen te zoeken en oplossingen te vinden voor veelvoorkomende problemen.
Op dit moment biedt Google Play geen live chatondersteuningsoptie aan. U kunt echter andere ondersteuningskanalen verkennen die hieronder worden vermeld.
Google heeft een officieel, gemeenschapsforum genaamd de Google Play Help Community. U kunt het forum bezoeken op https://support.google.com/googleplay/community om vragen te stellen, hulp te zoeken bij gemeenschapsleden en deel te nemen aan discussies met betrekking tot Google Play.
Het bedrijf biedt geen specifiek emailadres voor klantenondersteuning of een directe telefoonondersteuningslijn, maar u kunt contact met hen opnemen via het contactformulier en vragen of problemen indienen. Bezoek het Google Play Helpcentrum en zoek naar een “Neem contact met ons op” gedeelte om toegang te krijgen tot het contactformulier.
Google Play heeft toegewijde sociale media-accounts voor klantenondersteuning. U kunt proberen om contact op te nemen met de officiële Google-accounts op platforms zoals Twitter, Instagram of Facebook door het sturen van een direct bericht of vermelding van hen in een post.
Onthoud dat ondersteuningsmogelijkheden en beschikbaarheid in de loop van de tijd kunnen veranderen, dus het is altijd een goed idee om het officiële Google Play Helpcentrum te bezoeken voor de meest actuele contactinformatie en ondersteuningskanalen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To change or reset your Google account password on Android:
To change or reset your Google account password on a computer:
To change or reset your Google account password on iPhone or iPad:
Google may give refunds for some Google Play purchases, depending on the refund policies. You can also contact the developer directly.
Important: If you don’t find your purchase on the recent purchases list, request a refund from the Google Play website.
Follow the instructions if:
Recover a recently deleted Google Account:
Follow the steps to recover your account.
If your account is recovered, create a password that you haven’t already used with this account. Learn how to create a strong password.
Still can’t get in? Consider creating a replacement Google Account.
Google Play is een software- en internetdienstenbedrijf. Google Play, voorheen bekend als Android Market, is een digitale distributiedienst die wordt bediend en ontwikkeld door Google.
Het klantenserviceteam van Google Play biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het ondersteuningsteam van Google Play door een email te sturen of een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms of via hun app. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Google Play door het formulier in te vullen: https://support.google.com/googleplay/gethelp
Nee, Google Play biedt geen ondersteuning voor live chat.
Google Play heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team