Contacteer de klantenservice van eBay via email, live chat, hotline of sociale media. Voor problemen, bekijk veelvoorkomende oplossingen zoals wachtwoordherstel, retourzendingen, en betalingsprocedures. Bezoek eBay voor meer informatie.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Ebay probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Ebay. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Ebay opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Ebay door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
ebay.com/help/policies/member-behaviour-policies/user-privacy-notice-privacy-policy?id=4260
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Koop en verkoop elektronica, auto’s, kleding, verzamelobjecten en meer op eBay, ‘s werelds online marktplaats. Topmerken, lage prijzen & gratis verzending van veel artikelen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you’ve forgotten your password click here. For security, we’ll ask you to verify yourself by email or text. If you choose email verification and don’t receive a message within 5 minutes, check your spam or junk folders.
Changing your password for security reasons
You can also change your password in the Account section of My eBay. Here’s how:
Troubleshooting if you have problems changing your password
If you’ve tried the steps above and you’re experiencing problems changing or resetting your password, try the following troubleshooting tips:
If you’ve tried to change your password more than 5 times in the last 24 hours, you’ll need to wait 24 hours before trying again
The eBay Money Back Guarantee covers damaged, misdescribed, or wrong items. You can return these items even if the seller’s returns policy says they don’t accept returns.
If you no longer want an item, you can check the listing to see if the seller offers returns and any conditions.
To start a return, select the item from your “Purchase history”. The seller has 3 business days to resolve the issue. If it is not resolved, you can ask eBay to step in and help within 21 business days of opening the request. When your return request is accepted, you’ll receive a return shipping label or be asked to purchase one.
The cost of shipping and the condition of the returned item will affect your refund.
If the item is worth $750 or more, it must be returned with signature confirmation. Your refund will be processed within 2 business days and should be available in your original payment method within 3-5 business days.
Getting paid for items you’ve sold on eBay is simple. Your buyers can choose from a range of payment methods, eBay manages the end-to-end payments process, and you receive your funds directly in your checking account.
If you’re a new seller on eBay, you can register by creating a listing.
Once you’ve registered as a seller, you can start selling on eBay. To comply with applicable laws, they’ll ask you for additional information to complete verification. Verifying your details helps you avoid any delays in receiving your payouts.
Het klantenondersteuningsteam van eBay is toegewijd aan het bieden van uitstekende service aan haar klanten. Het bedrijf biedt verschillende bronnen en contactmogelijkheden, zoals email, telefoon en chatondersteuning, om u te helpen met eventuele vragen die u heeft over producten, betalingen, levering, retourzendingen en meer. Het deskundige klantenondersteuningsteam kan persoonlijke hulp en nuttige antwoorden bieden op eventuele vragen die u misschien heeft. eBay streeft ernaar ervoor te zorgen dat al haar klanten volledig tevreden zijn met hun aankopen.
Koop en verkoop elektronica, auto's, kleding, verzamelobjecten en meer op eBay, 's werelds online marktplaats. Topmerken, lage prijzen en gratis verzending voor veel artikelen.
Het klantenserviceteam van Ebay biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning voor sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Ebay door hen een email te sturen, een chat met een live vertegenwoordiger op hun website te starten, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team