Contact Dropbox klantenservice via email, live chat, telefoon (+800-620-5395), sociale media of hun ondersteuningsportaal. Bezoek hun kennisbank of communityforum voor selfservice. Meer info: Dropbox helpdeskcontacten.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Dropbox probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Dropbox. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Dropbox opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Dropbox door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Dropbox ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 1 dag .
Dropbox vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .
Dropbox oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 1 uur .
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Dropbox vertegenwoordigt een cloud-gebaseerde bestandshosting en samenwerkingsservice waarmee gebruikers bestanden, foto’s en video’s kunnen opslaan en delen met anderen. Het bedrijf werd opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de meest populaire cloudopslag-platforms ter wereld.
Gebruikers kunnen Dropbox gebruiken om bestanden in de cloud op te slaan en ze vanaf elk internetverbonden apparaat te bekijken. Gebruikers hebben de mogelijkheid om hun werk te delen met anderen, waardoor realtime bekijken en bewerken mogelijk is. Dropbox biedt ook een verscheidenheid aan samenwerkingsmogelijkheden die het teams eenvoudig maken om samen aan projecten te werken, zoals het plaatsen van opmerkingen en versiegeschiedenis.
Dropbox biedt een verscheidenheid aan extra goederen en diensten, zoals Dropbox Paper (een samenwerkende documenteditor), Dropbox Transfer (een tool voor het uitwisselen van grote bestanden) en Dropbox Passwords (een wachtwoordbeheerder), naast de kernfuncties van cloudopslag en samenwerking.
U kunt contact opnemen met Dropbox door hen een email te sturen, te beginnen met een live webchat met een vertegenwoordiger, hun hotline te bellen of hen een bericht te sturen op een van hun sociale media-accounts. Als u liever selfservice wilt, kunt u toegang krijgen tot hun kennisbank of communityforum.
Het bedrijf biedt verschillende soorten ondersteuning aan zijn gebruikers en de meest effectieve manier om contact op te nemen met Dropbox hangt af van de urgentie van het probleem.
De kennisbank van Dropbox is een uitgebreide bron met antwoorden op veelgestelde vragen, gidsen en handleidingen voor het oplossen van problemen. Het geeft tips over het gebruik van de tool, account, apps en integraties en nog veel meer. Het biedt een korte handleiding voor het gebruik en het oplossen van problemen met Dropbox-producten. Het bedrijf heeft ook een actief communityforum waar gebruikers vragen kunnen stellen, ideeën kunnen delen en hulp kunnen krijgen van andere Dropbox-gebruikers.
In het geval van een dringender probleem kunnen gebruikers via email contact opnemen met Dropboxondersteuning op support@dropbox.com en persoonlijke hulp krijgen van een ondersteuningsmedewerker. Als alternatief is er telefonische ondersteuning beschikbaar op + 800-620-5395 voor Dropbox Business- en Enterprise-gebruikers. Deze optie is 24/7 beschikbaar.
Voor gebruikers die in realtime hulp nodig hebben, biedt Dropbox live chatondersteuning. Deze optie is beschikbaar voor Dropbox Business- en Professional-gebruikers. Het bedrijf biedt ook een reeks sociale media-accounts voor minder urgente kwesties. De sociale media-accounts van Dropbox zijn een geweldige manier om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen, tips en trucs, en om in contact te komen met andere Dropbox-gebruikers.
Dropbox is actief aanwezig op verschillende sociale mediaplatforms, waaronder Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube. Op deze platforms kunnen gebruikers Dropbox gebruiken door middel van opmerkingen, vind-ik-leuks en deelacties, en deelnemen aan gesprekken met andere Dropbox-gebruikers. Daarnaast deelt het bedrijf vaak gebruikersverhalen en casestudy’s op zijn sociale media-accounts, om te laten zien hoe individuen en organisaties Dropbox gebruiken om hun workflows te stroomlijnen en effectiever samen te werken.
DropBox biedt klantenondersteuning via verschillende kanalen, waaronder telefoon, email en sociale media. Hun team van klantenonndersteuningsprofessionals is 24/7 beschikbaar en deskundig en vriendelijk. Ze zijn toegewijd aan het bieden van de beste klantenervaring mogelijk en zijn altijd bereid om een extra inspanning te leveren om uw tevredenheid te garanderen. Met geweldige klantenondersteuning van DropBox kunt u erop vertrouwen dat uw behoeften worden verzorgd.
Dropbox is een software-as-a-servicebedrijf. Dropbox is een bestandshostingservice die cloudopslag, bestandssynchronisatie, persoonlijke cloud en clientsoftware biedt.
Het klantenserviceteam van Dropbox biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Dropbox door ze te emailen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Dropbox door het formulier in te vullen: https://www.dropbox.com/support
Ja, Dropbox heeft live chatondersteuning. Ga naar de site: https://www.dropbox.com/support
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen: https://experience.dropbox.com/contact
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team