Contacteer Dow klantenservice via telefoon (+1 780-998-8000), contactformulier, of sociale media zoals Twitter en LinkedIn. Geen support via e-mail of live chat. Gebruik de kennisbank voor selfservice. Bezoek hun website voor meer informatie.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Dow probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Dow. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Dow opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Dow door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Het chemisch bedrijf Dow vertegenwoordigt een multinationaal chemisch bedrijf gevestigd in Midland, Michigan, VS. Dow Chemical Company is één van de grootste chemische producenten ter wereld en biedt een breed scala aan producten en diensten aan klanten in verschillende sectoren, waaronder verpakkingen, transport, infrastructuur en consumentenzorg.
Dow fungeert als een centrale plek voor informatie over de producten, diensten en duurzaamheidsinitiatieven van het bedrijf. Het biedt middelen voor klanten, investeerders en werkzoekenden, en bevat nieuws en inzichten over de chemische industrie. Bezoekers kunnen via de website toegang krijgen tot productinformatie, veiligheidsinformatiebladen, technische middelen en andere handige materialen.
Het bellen van de hotline van Dow, het plaatsen van een bericht op een van hun sociale mediapagina’s of contactformulier, zijn de drie manieren om met hen in contact te komen. Als alternatief kunt u toegang krijgen tot hun kennisbank als u selfservice-ondersteuning nodig heeft.
Om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Dow, kunt u deze stappen volgen. Ga naar de website van het bedrijf en bezoek het klantenondersteuningsportaal. U kunt uw probleem ook schrijven via het contactformulier. Het bedrijf zal doorgaans binnen 24 uur reageren.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenondersteuning van Dow op + 1 780-998-8000. Het telefoonnummer voor uw regio kunt u vinden op de “Contact”-pagina van de Dow-website. Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van telefonische ondersteuning kan variëren, afhankelijk van uw locatie en de aard van uw vraag of probleem.
Als uw probleem niet dringend of tijdgevoelig is, kan het een goed idee zijn om de kennisbank van het bedrijf te bezoeken. Er zijn nuttige bronnen en tutorials, waar u gemakkelijk inspiratie kunt vinden.
Er kan contact worden opgenomen met Dow via sociale media via hun officiële accounts. Het bedrijf heeft een officieel Twitter-account, wat een goede manier is om met hen in contact te komen. U kunt een tweet naar dit account sturen of een direct message (DM) sturen als u een vraag of opmerking hebt. Anders heeft het bedrijf ook een officiële LinkedIn pagina waar u contact met hen kunt opnemen en een bericht kunt sturen. Op deze pagina vindt u nieuws en updates over het bedrijf, evenals carrièremogelijkheden. Facebook en Instagram zijn ook goede manieren om bedrijven te bereiken via sociale mediakanalen.
Het is het vermelden waard dat sociale media mogelijk niet de beste manier zijn om contact op te nemen met Dow voor dringende of gevoelige zaken. Voor dit soort vragen is het het beste om rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf via hun website of klantenondersteuningskanalen.
De toewijding van Dow Company aan klantentevredenheid is ongeëvenaard. Hun klantenondersteuningsteam is deskundig en beleefd, en ze staan klaar om klanten te helpen met een breed scala aan onderwerpen, van productinformatie tot technische en veiligheidskwesties. Ze bieden ook webgebaseerde tools en diensten aan waarmee klanten snel toegang hebben tot de benodigde bronnen. Of klanten nu een product moeten oplossen of behoefte hebben aan meer diepgaande technische ondersteuning, het klantenondersteuningsteam van Dow staat klaar om te helpen met professionaliteit en uitmuntendheid.
Dow is een materiaalwetenschappelijk bedrijf dat zich inzet om onze klanten de oplossingen te bieden die ze nodig hebben om hun doelen te bereiken en een betere toekomst te creëren.
Het klantenserviceteam van Dow biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Dow door te bellen naar hun hotline of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Dow door het formulier in te vullen: https://www.dow.com/en-us/contact-us.html
Nee, Dow heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 780-998-8000
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team