Dior's klantenservice in Nederland biedt ondersteuning via sociale media, telefoon (877-903-4671) en een online contactformulier. Voor contact kunt u gebruikmaken van hun Twitter, Facebook, Instagram, TikTok en Snapchat.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Dior probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Dior. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Dior opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Dior door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Dior, ook bekend als Christian Dior SE, is een Frans luxe goederenbedrijf dat gespecialiseerd is in high-end mode en accessoires. Het bedrijf werd in 1946 opgericht door de Franse modeontwerper Christian Dior en heeft zijn hoofdkantoor in Parijs, Frankrijk.
Dior staat bekend om zijn haute couture en ready-to-wear kledinglijnen voor mannen en vrouwen, evenals accessoires, geuren en schoonheidsproducten. De producten van het bedrijf worden verkocht in meer dan 200 winkels wereldwijd, waaronder boetieks in grote steden zoals Parijs, Londen, New York, Tokio en Shanghai.
Dior staat ook bekend om zijn iconische ontwerpen en bijdragen aan de mode-industrie, met name de introductie van de “New Look” in 1947, die de vrouwenmode na de Tweede Wereldoorlog revolutioneerde. Vandaag de dag blijft het bedrijf een toonaangevende speler op de luxe modemarkt, en zijn producten worden vaak gezien op rode lopers, modeshows en andere evenementen met een hoge status.
Dior kan gecontacteerd worden via een online formulier, telefonisch op hun hotline, of door het sturen van een bericht op een van hun sociale mediapagina’s.
Het invullen van het contactformulier op de website van Dior is de gemakkelijkste manier om contact met hen op te nemen als dat nodig is.
Als alternatief kunt u contact opnemen met Dior via hun sociale mediapagina’s, waaronder Facebook, Twitter, TikTok, Snapchat en anderen. U kunt op de hoogte blijven van de meest recente ontwikkelingen en producten van het bedrijf door Dior te volgen op deze sociale mediakanalen. U kunt ook contact opnemen met het bedrijf als u vragen of suggesties heeft. Daarnaast heeft Dior een Instagram-pagina waar ze afbeeldingen plaatsen die dienen als inspiratie en promotie van de nieuwste producten.
Voor urgentere zaken is er een callcenternummer beschikbaar op 877-903-4671. U kunt bellen en contact opnemen met de vertegenwoordiger van het bedrijf.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
You can easily reset your password by clicking on the account symbol located in the menu at the top of our home page (on the right side). You can click on “Forgotten Password” to enter your email address. They will automatically send you an email to reset your password. Please check your spam folder if you didn’t receive the email within few minutes.
In order to check the availability of a product, choose the Dior product that interests you on the website and click on it. This will result in one of two things:
You can contact our Customer Service, where their advisors will be ready to assist you with your purchases.
Dior offers complimentary gift packaging for every order. Your order will be presented in an elegant Dior gift box or clutch, this will be tied with a satin ribbon. You receive one gift box or clutch for each order. This offer is valid while stocks last.
You can also add a personalised gift message to your order in the checkout process. You can use the Latin alphabet, numbers and punctuation. It is not possible to use symbols or emojis in your personal message.
If you wish to help us reduce our environmental impact, please click on the Eco-shipping box option in the checkout. This is 46% lighter than the Couture gift box and fully recyclable.
Dior is a French luxury fashion house controlled and chaired by French businessman Bernard Arnault.
Customer service team of Dior offers the following support channels: email via form, call center, social media support and self-service support.
You can contact Dior by emailing them via form, calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
You can contact Dior by filling out the form: https://www.dior.com/en_int/contact-couture
No, the Dior doesn't have live chat support.
If you prefer call support, you can contact their helpline 877-903-4671
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team