Contact Clover via telefoon (+855-809-2144), kennisbank, of sociale media (Twitter, Facebook, Instagram). Geen live chat beschikbaar. Clover biedt POS- en betalingsoplossingen voor MKB's met 24/7 klantenondersteuning.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Clover probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Clover. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Clover opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Clover door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Clover is een verkooppunt- en betalingsplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen betalingen te accepteren, inventaris bij te houden en hun bedrijf te beheren. De productsuite van Clover omvat creditcardlezers, kassasystemen, betaalterminals en software om de bedrijfsvoering te beheren. Het biedt ook een verscheidenheid aan diensten, zoals loyaliteitsprogramma’s, personeelsbeheer en analyses.
Clover biedt veel ondersteuningskanalen aan klanten met al hun vragen of problemen. Ze bieden een verscheidenheid aan methoden, van email, telefoon, kennisbank en ook sociale media. Hun klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar om ervoor te zorgen dat klanten de hulp kunnen krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
Als u om welke reden dan ook contact wilt opnemen met Clover, zijn er verschillende mogelijkheden. De eenvoudigste manier om contact op te nemen is via chatondersteuning. Verkopers hoeven alleen maar in te loggen op hun Clover-dashboard, telefonisch op + 855-809-2144. Nadat u bent ingelogd, kunt u ook hun kennisbank gebruiken. De kennisbank biedt een verscheidenheid aan nuttige bronnen, zoals veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en zelfstudies. Last but not least kunt u snelle ondersteuning krijgen via de sociale media van het bedrijf. Clover maakt gebruik van platforms zoals Facebook, Instagram of Twitter.
Clover Capital biedt uitstekende klantenservice met ervaren professionals die beschikbaar zijn om klanten te helpen met hun financiële behoeften. Hun team is getraind om ervoor te zorgen dat de klantervaring in alle opzichten bevredigend is, van hulp bij investeringen tot het geven van deskundig advies bij financiële problemen. Ze willen klanten helpen weloverwogen beslissingen te nemen en hoogwaardige financiële diensten te leveren.
Met Clover kunt u loyaliteitsbeloningen en voordelen verdienen bij uw favoriete lokale bedrijven.
Het klantenserviceteam van Clover biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Clover door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@clover.com
Nee, Clover heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 855-809-2144
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team