Bose biedt klantenservice via live chat, callcenter, kennisbank, communityforum en sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en YouTube. Bel de hulplijn op +1-800-379-2073 voor directe ondersteuning.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Bose probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Bose. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Bose opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Bose door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Bose is een Amerikaans bedrijf dat audioapparatuur ontwerpt, ontwikkelt en produceert. Het bedrijf, opgericht in 1964 door Amar G. Bose, is gespecialiseerd in hoogwaardige home-audiosystemen, auto-audiosystemen, professionele audiosystemen en hoofdtelefoons met ruisonderdrukking. Bose is een van de meest gerespecteerde audiomerken ter wereld en staat bekend om zijn kwaliteit en innovatie in geluidstechnologie.
Naast live chat en telefonische ondersteuning biedt Bose veel verschillende ondersteuningsvormen, waaronder een uitgebreide kennisbank waarin klanten kunnen bladeren op onderwerp of communityforum. Bose is ook actief op verschillende sociale mediaplatforms.
De beste manier voor klanten om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van Bose is door hun hulplijn te bellen + 1-800-379-2073. Om ervoor te zorgen dat klanten worden ondersteund, biedt Bose klantenservice-opties zoals live chat, kennisbank en communityforum, waar gemeenschappelijke klantenervaringen kunnen worden gedeeld. Het bedrijf maakt het klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben door ondersteuning te bieden via social media kanalen, waaronder Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Instagram.
Bose Corporation is een Amerikaans productiebedrijf dat voornamelijk audioapparatuur verkoopt.
Het klantenserviceteam van Bose biedt de volgende ondersteuningskanalen: live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Bose door een chat te starten met een live agent op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Bose heeft geen emailondersteuning.
Ja, Bose heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar deze website en vind een chatknop: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 1-800-379-2073
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team