Blogger biedt klantenondersteuning via kennisbank en forum, maar geen telefonische ondersteuning of live chat. Voor contact kun je de ondersteuningsportal of Twitter gebruiken. Blogger is een populaire blogdienst voor het maken en onderhouden van blogs.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Blogger probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Blogger. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Blogger opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Blogger door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Blogger is een gratis blog-publicatiedienst die in 2003 door Google is gemaakt. Het biedt een eenvoudig te gebruiken platform voor gebruikers om blogs te maken en te onderhouden. Het biedt ook functies zoals hosting, sjablonen, opmerkingen, labels en basis HTML-bewerking. Blogger is een van de meest populaire blogdiensten op het web en wordt wereldwijd door miljoenen mensen gebruikt.
Blogger biedt enkele ondersteuningskanalen om gebruikers te helpen bij eventuele vragen of problemen die ze kunnen hebben. Voor algemene vragen kunnen gebruikers contact opnemen met het bedrijf door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Indien nodig kan de kennisbank worden gebruikt voor selfservice-ondersteuning.
De beste manier om in contact te komen met Blogger is door hun ondersteuningsportal te bezoeken en je te laten inspireren door de kennisbank met veel artikelen, berichten en tutorials. Indien nodig kan Twitter worden gebruikt als social media-contact.
De klantenondersteuning van Blogspot is van topkwaliteit en biedt nuttige antwoorden op de vragen van hun klanten. Ze bieden 24/7 telefonische, chat- en emailondersteuning, evenals een gedetailleerd helpcentrum met een bibliotheek aan artikelen om klanten te helpen meer te leren over het platform. Bovendien reageren ze altijd snel op vragen en klachten met hoffelijke en behulpzame service.
Blogger is een software & internet bedrijf. Blogger is een dienst voor het publiceren van blogs die blogs voor meerdere gebruikers mogelijk maakt met vermeldingen met een tijdstempel.
Het klantenserviceteam van Blogger biedt de volgende ondersteuningskanalen: ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het Blogger-ondersteuningsteam door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Blogger heeft geen emailondersteuning.
Nee, Blogger heeft geen ondersteuning voor live chat.
Blogger heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team