Informatie over het contacteren van de klantenservice van Apple, inclusief contactopties zoals email, live chat, callcenter en sociale media. Bezoek de officiële Apple-website voor directe ondersteuning of gebruik hun Apple Support app.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Apple probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Apple. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Apple opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Apple door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Apple ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 3 dagen .
Apple vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 3 dagen .
Apple oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 3 dagen .
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Gelegen in Californië ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt Apple consumentenelektronica, computersoftware en online diensten. Het is een van ‘s werelds grootste technologiebedrijven qua omzet en een van ‘s werelds meest waardevolle bedrijven. Apple staat vooral bekend om zijn hardwareproducten, waaronder de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en Apple TV. Het heeft ook een breed scala aan softwareproducten, waaronder macOS, iOS of iPadOS.
Apple klantenservice biedt verschillende ondersteuningskanalen voor klanten, waaronder email, live chat, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en zelfservice-ondersteuning. Onder andere heeft Apple ook een Apple Support-website, Apple Retail Stores en Apple Authorized Service Providers waar klanten naartoe kunnen gaan.
De beste manier om contact op te nemen met de klantenservice van Apple is via hun officiële website, of door het downloaden van hun Apple Support app. Klanten kunnen ook zelfstudievideo’s bekijken in de kennisdatabase, of het bedrijf een bericht sturen via hun sociale media.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Use your own device to reset your password
On your iPhone, iPad, iPod touch, or Apple Watch with watchOS 8 or later
On your Mac with macOS Catalina or later
Use someone else’s device to reset your password
You can reset your Apple ID password on a friend or family member’s device using the Apple Support app or the Find My iPhone app.
Use the Find My iPhone app
If you can’t change or reset your password
If you tried the previous steps and were unable to change or reset your password, try these steps instead.
After you reset your password, you’ll be asked to sign in again with your new password. You also might need to update your password in Settings on your devices.
If you permanently lost your Recovery Key or access to your trusted device, you can’t change your password.
To return an item to Apple, follow these steps:
Apple offers free next-day and two-day shipping for most in-stock items.
Customized Mac computers, engraved products, and certain order types are not eligible for free next-day or two-day shipping.
In some areas, faster delivery options for an additional fee are available, including same-day courier delivery and next-day delivery.
Shipping costs are calculated at checkout and displayed on the checkout page.
They can also be found in the Order Confirmation email and on the Order Status page.
De klantenservice van Apple staat bekend als responsief en behulpzaam. Hun team van ondersteunend personeel is altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, begeleiding te bieden, problemen te diagnosticeren en eventuele andere problemen of vragen van klanten af te handelen. Ze gebruiken verschillende communicatiemiddelen, zoals telefoon, livechat en e-mail, om ervoor te zorgen dat klanten zo snel mogelijk alle hulp krijgen die ze nodig hebben. Apple biedt ook een reeks online bronnen, zoals how-to-tips, artikelen voor probleemoplossing en veelgestelde vragen. Apple streeft ernaar klantenondersteuning van de hoogste kwaliteit te bieden.
Apple is software-as-a-servicebedrijf. Apple, CA, is een van de meest waardevolle bedrijven ter wereld. Het produceert populaire digitale gadgets, waaronder Macs, iPods, iPhones en iPads.
Het klantenserviceteam van Apple biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het Apple-ondersteuningsteam door ze een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, te bellen naar hun hotline of door een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt via deze pagina contact opnemen met hun ondersteuning: https://getsupport.apple.com/.
Ja, u kunt via deze pagina contact opnemen met hun ondersteuning: https://getsupport.apple.com/.
Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u deze optie op deze pagina kiezen: https://getsupport.apple.com/
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team