Neem contact op met Agoda klantenservice via email customerservice@agoda.com, telefoon +44 (0)20 3027 7900 of sociale media. Live chat is niet beschikbaar. Gebruik de kennisbank voor zelfservice-ondersteuning.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Agoda probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Agoda. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Agoda opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Agoda door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Agoda vertegenwoordigt een online reisboekingsplatform dat gespecialiseerd is in hotels, resorts, villa’s en andere accommodaties. Het biedt meer dan 2 miljoen accommodaties in meer dan 200 landen aan en biedt reizigers reisdeals en kortingen.
Agoda biedt klantenservice ondersteuningskanalen zoals telefoon, e-mail, live chat en sociale media. Klanten kunnen ook de FAQs en handleidingen op de website doorzoeken voor antwoorden op veelgestelde vragen.
U kunt contact opnemen met Agoda door een email te sturen naar customerservice@agoda.com, hun hotline te bellen + 44 (0)20 3027 7900, of door een bericht achter te laten via hun sociale media-ondersteuning en live chat. Al deze klantenondersteuningsdiensten zijn 24/7 beschikbaar voor gebruik. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning en informatie wilt ontvangen over de nieuwste onderwerpen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Go to agoda.com, click “Sign in” and then “Forgot your password?”. Submit your email address associated with your account and you will receive an email with further instructions.
You can now sign in with your new password.
You can always view your booking details and status online by signing in and selecting “My bookings” from the account menu. If you don’t know your sign in details, you can follow the “My bookings” link in your confirmation email.
When making a search you can choose “Hotel/Airport transfer” in the facilities section to help you with your search.
Hotels will also provide this information in the “Useful Information” section on the hotel page displayed on the website. Some rooms come with complimentary airport transfer. If this is the case it will be specified in the room type or will be noted in the grand total on the booking form.
Airport transfers are usually subject to a charge. If you would like to arrange airport transfer, please contact the hotel directly.
De klantenservice van Agoda staat bekend om zijn snelheid en betrouwbaarheid. Ze bieden 24/7 directe live chat, evenals ondersteuning via telefoon en email voor alle vragen over klantvriendelijkheid. Hun klantenservicemedewerkers zijn hoog opgeleid en deskundig, zodat aan alle klantbehoeften snel en efficiënt wordt voldaan. Ze bieden ook uitstekende follow-up service om ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn met hun boekingen.
Agoda stelt iedereen in staat om van meer reizen te genieten door het gemakkelijk en betaalbaar te maken.
Het klantenserviceteam van Agoda biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media ondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Agoda door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op één van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar CustomerService@agoda.com
Nee, Agoda heeft geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +44 (0) 20 3027 7900
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team