AfterShip biedt klantenservice via e-mail, sociale media, en een kennisbank, maar geen telefonische of live chatondersteuning. Klanten kunnen AfterShip bereiken via support@aftership.com of sociale mediakanalen zoals Facebook en Twitter voor vragen en ondersteuning.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Aftership probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Aftership. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Aftership opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Aftership door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
AfterShip is een service voor het volgen van zendingen waarmee ecommercebedrijven hun pakketten kunnen monitoren en beheren. Het biedt trackinginformatie en leveringsupdates voor online bestellingen, zodat klanten hun bestellingen van begin tot eind kunnen volgen. AfterShip biedt ook analysetools waarmee verkopers trends kunnen identificeren en hun verzendproces kunnen optimaliseren.
AfterShip biedt een verscheidenheid aan klantondersteuningskanalen, waaronder email, live chat, kennisbank en ondersteuning via sociale media. Het contactformulier is ook beschikbaar, voor het geval er een snelle vraag moet worden gesteld.
De beste manier waarop klanten rechtstreeks contact kunnen opnemen met het klantenserviceteam van AfterShip is via email op support@aftership.com of via het livechat-venster. Klanten kunnen ook antwoorden op hun vragen vinden in de kennisbank van AfterShip, die handige gebruikershandleidingen, veelgestelde vragen en tutorials bevat. Ten slotte kunnen klanten contact opnemen dankzij sociale media kanalen op Facebook, Twitter of Instagram strong> voor algemene vragen en ondersteuning.
AfterShip streeft ernaar een uitzonderlijke klantenservice-ervaring te bieden. Hun team van klantenservicemedewerkers staat klaar om al uw vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Ze bieden ook gedetailleerde ondersteuningsdocumentatie op hun website die gemakkelijk te begrijpen en te volgen is. Met Aftership weet u zeker dat u de hulp krijgt die u nodig heeft om verzending en tracking eenvoudiger te maken.
AfterShip biedt geautomatiseerde en schaalbare SaaS-oplossingen voor ondernemingen, een one-stop-shop-optimalisatie voor ecommerce-ondernemingen en online marktplaatsen.
Het klantenserviceteam van AfterShip biedt de volgende supportkanalen: sociale media-ondersteuningen selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met AfterShip door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met AfterShip door het formulier in te vullen: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Nee, AfterShip heeft geen live chatondersteuning.
AfterShip heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team