Vind contactgegevens voor Adyen klantensupport, inclusief sociale media en kennisbank. Adyen biedt een wereldwijd betalingsplatform met diverse betaalmethoden en fraudepreventietools. Ondersteuning via contactformulier en kennisbank.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Adyen probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Adyen. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Adyen opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Adyen door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
adyen.com/policies-and-disclaimer/privacy-beleid
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Adyen is een wereldwijd betalingsplatform dat bedrijven in staat stelt betalingen te accepteren van overal ter wereld. Het platform biedt een scala aan betalingsmethoden, waaronder internetbankieren, creditcards, betaalpassen, mobiele portemonnees en meer. Adyen stelt bedrijven in staat betalingen te verwerken van klanten in meer dan 150 landen en voldoet aan de strengste industriestandaarden. Adyen biedt ook een suite van fraudepreventie- en risicobeheertools om bedrijven te beschermen tegen fraude en hun betalingen te optimaliseren.
Voor ondersteuning biedt Adyen een contactformulier en sociale mediakanalen, evenals een uitgebreide kennisbank met gedetailleerde artikelen, veelgestelde vragen en tutorials.
Klanten van Adyen kunnen contact opnemen met het ondersteuningsteam via het ondersteuningsportaal van Adyen. Als u hulp zoekt bij technische problemen of gedetailleerde documentatie, kunt u nuttige veelgestelde vragen en tutorials vinden via de kennisbank. Bedrijfsklanten kunnen ook contact opnemen via sociale media, waarbij Twitter en LinkedIn of Facebook de voorkeurskanalen zijn. Het contactformulier is een andere geweldige plek om vragen te stellen en snel antwoord te krijgen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If the user has forgotten their password, you need to send them a password reset email: Log in to your Customer Area. Go to Settings > Users, and select the user from the User List.
In the “User details” panel, select “Send password reset”.
You can add payment methods by requesting them from your Customer Area (test or live). Make sure you are at merchant account level, as payment methods can not be requested from the company level. Then go to Account > Payment methods, and click Request payment methods.
If you are building your own UI, we provide logos for payment methods and issuing banks that you can use on your checkout page.
The images are available in .PNG format, in different sizes and screen resolutions, and as a vector in .SVG format.
Please refer to https://docs.adyen.com/online-payments/api-only/downloading-logos for more information.
De klantenondersteuning van Adyen is uitstekend en staat altijd klaar om bedrijven en hun klanten te helpen. Hun ondersteuningsteam is 24/7 beschikbaar om snel te reageren op eventuele vragen of problemen waar u mee te maken kunt hebben. Hun ondersteunend personeel bestaat uit deskundige professionals met expertise op het gebied van betaaltechnologieën, waardoor het gemakkelijk is om snel de hulp te krijgen die u nodig heeft zonder lange wachttijden. Adyen maakt het eenvoudig om hulp te ontvangen via email of live chat, waardoor het voor bedrijven eenvoudig is om een oplossing te vinden voor elk probleem zonder te hoeven wachten.
Adyen is het betalingsplatform dat een moderne end-to-end-infrastructuur biedt die rechtstreeks verbinding maakt met Visa, Mastercard en de wereldwijd geprefereerde betaalmethoden van consumenten.
Het klantenserviceteam van Adyen biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Adyen door hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Adyen door het formulier in te vullen: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Nee, Adyen heeft geen live chatondersteuning.
Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen: https://www.adyen.com/contact
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team