ADP biedt uitgebreide klantenondersteuning via telefoon, kennisbank, en sociale media zoals Facebook en Twitter. Voor hulp bel +1-844-227-5237 of bezoek de online bronnen. ADP excelleert in personeelszaken en salarisadministratie met wereldwijde service.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van ADP probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van ADP. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van ADP opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van ADP door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
ADP (Automatic Data Processing) is een wereldwijde leverancier van oplossingen voor zakelijke outsourcing en biedt een breed scala aan oplossingen voor personeelszaken, salarisadministratie, belastingen en uitkeringen vanuit één bron. ADP behoort tot de grootste aanbieders van zakelijke outsourcingdiensten ter wereld, met klanten in meer dan 125 landen.
De socialemediakanalen van ADP zijn Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Instagram. Het bedrijf biedt ook een verscheidenheid aan ondersteunende diensten, zoals telefonische ondersteuning via + 1-844-227-5237, webgebaseerde kennisbankbronnen en on-site services. Daarnaast biedt ADP een klantenserviceportaal, waarmee klanten vragen kunnen stellen, vragen kunnen stellen en ondersteuning kunnen krijgen via email. Ten slotte biedt ADP online trainingsprogramma’s, seminars en workshops om klanten te helpen bij het navigeren door hun ADP-oplossingen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Note: If you do not know the answers to the security questions contact your Company Payroll or HR Contact to make the change for you.
If you have previously logged in with your current employer, access your account at login.adp.com. Your employer controls your access to the portal so if you are unable to access your account, please contact your company Payroll or HR department for assistance.
Contact your former employer or the company’s human resources department. Ask them how you can obtain
your previous pay stubs. If you need them by a certain date, ask them how long the request will take.
In some cases, they may refer you to their payroll or accounting department.
De klantenservice van ADP is uitstekend en biedt vele nuttige middelen en tools om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Ze bieden een scala aan klantenondersteuningsopties, zoals een online chatdienst, online tutorials, een online gemeenschap en telefonische ondersteuning. Online klantenservicemedewerkers zijn 24/7 beschikbaar om vragen te beantwoorden en emails worden snel beantwoord. Klanten kunnen ook gepersonaliseerde service verwachten met hulp van een expert op het gebied van Human Resources, waardoor het gemakkelijk is om de antwoorden en oplossingen te vinden die ze op tijd nodig hebben.
ADP offers industry-leading online payroll and HR solutions, plus tax, compliance, benefit administration and more.
Customer service team of ADP offers the following support channels: call center, social media support and self-service support.
You can contact ADP by calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
ADP doesn’t have email support.
No, ADP doesn't have live chat support.
If you prefer call support, you can contact their helplines: https://www.adp.com/about-adp/office-locations.aspx
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team