Adobe klantenservice biedt contact via e-mail, telefoon, kennisbank en sociale media. Bel voor hulp op +800-585-0774 of bezoek hun kennisbank en communityforum. Adobe is actief op Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Instagram.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Adobe probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Adobe. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Adobe opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Adobe door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html
Niet van toepassing
https://www.adobe.com/about-adobe.html
Adobe ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 1 dag .
Adobe vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .
Adobe oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 15 minuten .
Niet van toepassing
adobe.com/legal/terms.html
adobe.com/privacy.html
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Adobe is een softwarebedrijf dat een reeks producten maakt die worden gebruikt voor grafisch ontwerp, videobewerking, webontwikkeling, fotografie en meer. Het is vooral bekend om zijn vlaggenschipproducten, Adobe Photoshop en Adobe Creative Cloud, die een reeks tools bieden voor creatieve professionals.
U kunt contact opnemen met het ondersteuningsteam van Adobe door naar hulp te zoeken in de kennisbank of door de contacttelefoon van het bedrijf te bellen. Om hulp te vragen en inspiratie op te doen, is het communityforum de beste plek. Snel advies en hulp vindt u via sociale media-accounts.
De beste manier om contact op te nemen met Adobe is via het telefoonnummer van de klantenservice op + 800-585-0774. U kunt producthandleidingen en peer-ondersteuning vinden via de kennisbank of door het gemeenschapsforum te bezoeken. Adobe is ook actief op verschillende sociale mediaplatforms, waaronder Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Instagram.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Reset forgotten password
CAN’T FIND AN EMAIL CONTAINING THE CODE?
If you can’t find the email from Adobe in your inbox, check your spam or junk folder.
DON’T HAVE ACCESS TO YOUR EMAIL ADDRESS?
To update your email address, see Edit Adobe account personal profile.
No, the desktop apps in Creative Cloud, such as Photoshop and Illustrator, are installed directly on your computer. So, you don’t need an ongoing Internet connection to use them.
An Internet connection is required the first time you install and license your apps. But, you can use the apps in offline mode with a valid software license. The desktop apps attempt to validate your software licenses every 30 days.
Annual members can use the apps for up to 99 days in offline mode. Month-to-month members can use the software for up to 30 days in offline mode.
A free Creative Cloud membership gives you access to file syncing and sharing features and 2 GB of storage space. You also get some free services and access to free trials of the Creative Cloud apps.
De klantenservice van Adobe streeft ernaar klanten het hoogste niveau van ondersteuning te bieden. Ze bieden persoonlijke hulp om klanten te helpen het maximale uit hun Adobe-producten te halen. Hun team van ervaren vertegenwoordigers is 24/7 beschikbaar via telefoon, chat en email om eventuele vragen of problemen van klanten te beantwoorden. Adobe biedt ook een online klantenserviceportaal waar klanten snel en eenvoudig hulp en bronnen kunnen vinden.
Adobe is een software-as-a-servicebedrijf. Adobe is een Amerikaans multinationaal computersoftwarebedrijf. Het heeft zich van oudsher gericht op het creëren van multimedia- en creatieve softwareproducten, met een recentere inval in digitale marketingsoftware.
Het klantenserviceteam van Adobe biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning voor sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het Adobe-ondersteuningsteam door het helpformulier in te vullen en een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door het hulpformulier in te vullen - https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html
Nee, Adobe biedt geen ondersteuning voor live chat.
Adobe heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team